Служба турботи

(09:00 - 20:00)
СПЛАТИТИ КРЕДИТ
УВІЙТИ
СПЛАТИТИ КРЕДИТ
  • Про нас
    • Наші переваги
    • Документи
    • Споживачам
    • Перелік різновидів кредитів
    • Наші переваги
    • Документи
    • Споживачам
    • Перелік різновидів кредитів
  • Особливості кредитування
    • Як отримати кредит
    • Як отримати промокод
    • Як користуватись кредитом Amigo
    • Фотоідентифікація на Amigo
    • Ідентифікація за допомогою BankID
    • Геолокація Amigo
    • Як отримати кредит
    • Як отримати промокод
    • Як користуватись кредитом Amigo
    • Фотоідентифікація на Amigo
    • Ідентифікація за допомогою BankID
    • Геолокація Amigo
  • Як погасити кредит
    • Без входу до особистого кабінету
    • З особистого кабінету
    • Через термінал EasyPay
    • Через сайт EasyPay
    • Без входу до особистого кабінету
    • З особистого кабінету
    • Через термінал EasyPay
    • Через сайт EasyPay
  • Допомога
  • Акції
  • Блог
  • Контакти

Служба турботи

(09:00 - 20:00)

© 2016 - 2025 ТОВ «Мілоан»

  1. Amigo
  2. Часті запитання при отриманні кредитів ᐉ Amigo

Популярні питання

    • З якого віку можна отримати перший довгостроковий кредит в Amigo?

      З 18 до 70 років. Обов'язкова умова — наявність українського громадянства.

    • Хочу оформити кредит онлайн. Що потрібно для цього зробити?

        1. 1. Вибрати суму і термін на калькуляторі.
        2. 2. Підтвердити особистість.
        3. 3. Верифікувати картку.
        4. 4. Отримати рішення по кредиту та підписати електронний договір.
        5. 5. Отримати гроші на картку.
    • А що на рахунок документів? Чи потрібна довідка про доходи?

      Довідку про доходи Аміго не вимагає. Знадобиться лише паспорт та ІПН.

    • Припустимо, я подав заявку. Але як я дізнаюся, що кредит схвалено?

      В особистому кабінеті з'явиться повідомлення про схвалення кредиту. Додатково ми відправимо тобі SMS на мобільний телефон. Якщо ти додав електронну пошту, то на неї надійде лист з кредитним договором. Після підписання договору гроші надійдуть на картку.

    • Окей, а яка сума доступна при першому зверненні? На що я можу розраховувати як новий клієнт?

      Максимальна сума для першого кредиту становить 10 000 грн.

    • Як довго я зможу користуватися кредитом? Який мінімальний і максимальний термін?

      При подачі заявки можна вибрати бажаний строк першого розрахункового періоду від 3 до 30 днів, за який ти можеш погасити кредит. При цьому договір одразу укладається на більший термін (від 333 до 360 днів) з графіком періодичного погашення кредиту частинами. Вибраний тобою строк складає перший період. Далі йдуть рівномірні періоди по 15 днів, в які ти маєш сплатити частину заборгованості за кредитом відповідно до графіка платежів. Таким чином, якщо ти не погасиш кредит цілком в обраний термін, то маєш можливість продовжувати погашати частинами. У будь-який день ти можеш погасити заборгованість повністю, при цьому сплативши відсотки тільки за термін користування кредитом.

    • З умовами зрозуміло. А для чого сервіс запитує мою фотографію з паспортом?

      Для ідентифікації особистості. Це дозволяє виключити випадок шахрайства. Для оформлення кредиту в Amigo можна використовувати тільки свій паспорт і код.

    • Як оформлюється електронний договір?

      Електронний кредитний договір має те ж значення, що і паперовий. У ньому описані права та обов'язки кредитора і позичальника, умови оформлення і погашення кредиту. У договорі вказується сума кредиту, відсоткова ставка, схема платежів, дата, до якої потрібно повернути гроші, розміри додаткових комісій, пені та штрафів.

    • Якщо я передумав брати кредит, можна скасувати заявку?

      Так, скасувати заявку можна, але тільки в процесі оформлення. Також позичальник має право відмовитися від договору про споживчий кредит письмовим зверненням не пізніше 14 днів з моменту підписання договору. Розірвати договір можна тільки з поверненням одержаних кредитних коштів та сплатою комісії за надання кредиту у повному обсязі, комісію за обслуговування кредиту в нарахованій частині та процентів за період з дня одержання коштів до дня їх повернення.

    • Чи можна оформити за один раз кілька позик?

      Ні, за один раз можна оформити тільки одну позику. Подати заявку на новий кредит можна тільки після повного погашення попереднього.

    • У мене погана кредитна історія. Були прострочення за попередніми позиками. Чи є у мене шанс отримати довгостроковий кредит в Аміго?

      Так, шанси є. Ми надаємо фінансову допомогу всім, хто її потребує. Ти можеш розраховувати на позитивну відповідь від Аміго, навіть якщо у тебе є активний кредит в іншій компанії або в минулому були проблеми з погашенням кредиту в банку.

    • Чи можуть мою заявку відхилити? Якщо так, то з яких причин?

      Так, заявка може бути відхилена. Ось найпоширеніші причини:

      • невідповідність вимогам Аміго за віком і громадянством;
      • помилки в анкеті;
      • проблеми з карткою;
      • спроба оформити кредит за чужими документами/на чужий рахунок;
      • багаточисельні прострочення по кредитах в інших організаціях.

      Щоб уникнути відмови, потрібно уважно заповнювати анкету і дотримуватися правил компанії.

    • На які цілі можна оформити позику? Як вони впливають на результат розгляду заявки?

      У Аміго можна взяти гроші на будь-які потреби. Мета звернення ніяк не впливає на остаточне рішення по заявці.

    • У мене вже є один кредит в іншій організації. Чи можу я взяти позику ще й в Amigo?

      Так, якщо у тебе немає великих боргів і значних прострочень, ти можеш подати заявку на кредит в нашій компанії.

    • Я вже брав один кредит в Аміго і успішно його погасив. Як оформити повторну позику?

      Оформити новий кредит можна за 5-10 хвилин. Потрібно всього лише увійти в особистий кабінет і подати заявку. Повторно заповнювати анкету і проходити ідентифікацію особистості не потрібно.

    • Добре, а через скільки днів можна подати повторну заявку?

      Відразу після погашення попередньої позики. Якщо тобі відмовлено в кредиті, дата повторної заявки визначається індивідуально. Також можна додати електронну пошту в особистому кабінеті, щоб отримати лист з датою.

    • Не люблю довгих очікувань і черг. Скільки часу займає процедура оформлення позики?

      Аміго вітає сучасний ритм життя. У нас не буває черг, бюрократії та довгих очікувань. Від моменту входу на сайт до отримання позики ти витратиш не більше 20 хвилин.

    • Я отримав промокод в СМС. Як ним скористатися?

      Промокод — це можливість отримати знижку або збільшити суму кредиту. Щоб ним скористатися, потрібно ввести комбінацію символів в спеціальне поле на етапі оформлення заявки.

      Детальніше про промокоди Аміго

    • Чи можу я не виконувати вимоги електронного договору?

      Електронний договір має таку ж юридичну силу, як і паперовий з мокрою печаткою. Усі його вимоги обов'язкові до виконання. Детальну інформацію про значення е-договору можна знайти на сайті Нацбанку за посиланням.

    • Що буде, якщо я прострочив платіж?

      Спочатку ми йдемо назустріч позичальникам і намагаємося з'ясувати причину несплати. Якщо клієнт ігнорує звернення, нараховуються пеня та штрафи. Пеня в нашій компанії нараховується тільки на суму простроченого платежу, а не на все тіло кредиту.

    • Чи можна продовжити термін дії договору в Аміго?

      Послуги пролонгації в Аміго немає.
      При цьому зверни увагу, що при подачі заявки ти вибираєш бажаний строк користування позикою від 3 до 30 днів, та кредитний договір оформлюється відразу на термін від 333 до 360 днів з графіком періодичного погашення кредиту частинами. Якщо ти не погасиш повністю кредит у вибраний тобою термін, то зможеш продовжувати користуватись позикою, погашаючи її маленькими частинами відповідно до свого графіка платежів. У будь-який момент ти можеш повністю погасити заборгованість.

    • Чи можна оформити новий кредит не погасивши попередній?

      Ні, можливість оформити новий кредит стане доступною тільки після погашення поточної заборгованості.

    • Не можу увійти в особистий кабінет. Сайт видає системну помилку.

      Для початку спробуй оновити сторінку (можна спробувати комбінацію Ctlr+F5). Якщо це не допоможе, почекай 3-5 хвилин і спробуй авторизуватися знову. Наші фахівці намагаються швидко виявляти всі поточні проблеми й швидко їх вирішувати. Якщо у тебе залишилися питання — звертайтеся до форми зворотного зв’язку на сторінці Контакти.

    • Довго чекаю на відповідь по кредиту. Чому так?

      Спробуй оновити сторінку, вийти й знову увійти в особистий кабінет. У разі схвалення ти автоматично перейдеш до наступного етапу оформлення кредиту.

      Рішення відправляється також на електронну пошту, якщо додати її в особистому кабінеті. Перевір, чи немає у тебе нових листів. Можливо через проблеми зі зв'язком повідомлення на телефон не дійшло. Також можна зателефонувати на гарячу лінію Аміго на сторінці Контакти й уточнити інформацію.

    • Як я дізнаюся рішення по кредиту? Мені будуть дзвонити чи відповідь прийде тільки в СМС?

      Ми надсилаємо відповідь у SMS та на пошту. У разі позитивного рішення позичальник повинен підтвердити згоду з умовами компанії, після чого гроші надійдуть на картку. Якщо протягом 15 хвилин реакції не буде, наш менеджер тобі зателефонує.

    • Що таке фотоідентифікація?

      Фотоідентифікація — це сервіс підтвердження особистості за допомогою фото. Це займе всього пару хвилин, але допоможе нам запобігти виникненню шахрайських операцій, які можуть проробляти треті особи за допомогою твоїх документів.

      Детально про процедуру фотоідентифікації на нашому сайті читай за посиланням.

    • Як повідомити про належність до захищеної категорії?

      Відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо врегулювання простроченої заборгованості у період дії воєнного стану в Україні» (надалі – Закон) повідомлення споживачів, їх близьких осіб, представників, спадкоємців, поручителів, майнових поручителів третіх осіб, взаємодія з якими передбачена договором про споживчий кредит та які надали згоду на таку взаємодію про належність особи до захищеної категорії та копії відповідних підтвердних документів про належність до захищеної категорії, перелік яких визначено в Законі, приймаються: 

      - на адресу місцезнаходження Товариства – 04107, м. Київ, Шевченківський район, вул. Багговутівська, буд. 17-21;

      - на адресу електронної пошти Товариства - [email protected].

      - за номером телефону +380443370033. 

    • Навіщо мені включати геолокацію? Та що робити, якщо я випадково заборонив доступ?

      Обов’язкова геолокація на Аміго при отриманні кредиту – це можливість прискорити процедуру отримання кредиту.

      Що робити, якщо випадково заборонив/-ла доступ до геолокації – читай тут.

    • Добре! А як я дізнаюся, коли платити по кредиту? Чи є в Аміго схема погашення?

      Для кожного клієнта складається індивідуальний графік платежів. Строк першого розрахункового періоду ти можеш вибрати на калькуляторі (від 3 до 30 днів), наступні періоди сплачуються кожні 15 днів. Індивідуальний графік платежів можна знайти в кредитному договорі та в особистому кабінеті. Щоб ти не прострочив платіж, Аміго нагадає тобі про погашення за допомогою SMS. У будь-який момент ти можеш повністю погасити заборгованість.

      Важливо! Здійснювати оплату платежу потрібно саме в установлений день погашення.

    • Як можна погасити кредит в Аміго?

      Здійснити платіж за розрахунковий період або повністю погасити заборгованість можна одним з наступних способів:

      • онлайн в особистому кабінеті за допомогою картки;
      • онлайн без авторизації на сайті за допомогою картки будь-якого банку.

      Детальніше про погашення

    • Окей, а яку картку можна використовувати для оплати? Тільки ту, на яку був оформлений кредит?

      Для погашення можна використовувати картку будь-якого українського банку. Для цього необхідно знати її термін дії, номер, CVV-код та мати при собі телефон, до номера якого прив'язана картка. На нього буде відправлено SMS-підтвердження.

    • Система не розпізнає мій промокод. Що робити?

      Можливо термін дії промокоду вже закінчився. Варто перевірити також правильність написання комбінації. Якщо все зроблено правильно і промокод не прострочений — напиши нам, використовуючи форму зворотного зв'язку або зателефонуй за номером, вказаним у розділі Контакти.

    • Навіщо мені реєструватися на сайті? Для чого потрібен особистий кабінет?

      В особистому кабінеті зберігається вся інформація про кредит. Ти в будь-який час можеш авторизуватися і дізнатися залишок заборгованості, дату наступного платежу, відсоткову ставку. Також з особистого кабінету можна подати заявку на нову позику та здійснити онлайн-погашення карткою.

    • Як зв'язатися з Amigo?

      Зв'язатися з нашою компанією можна декількома способами:

      • за телефоном: 0443370033;
      • по e-mail: [email protected];
      • через форму зворотного зв'язку в розділі Контакти.
    • Я знайшов помилку на сайті Amigo, як про це повідомити?

      Дякуємо за уважність! Якщо знайшов помилку на вебсайті або у мобільному застосунку Аміго, то направляй скриншот з нею на пошту [email protected] та отримуй за це знижку на кредит!

    • Вирішив оформити кредит, але не хочу вказувати телефон. Чи обов'язково це робити?

      Так, якщо ти не вкажеш контактні дані, то не зможеш зареєструватися на сайті й отримати позику в нашій компанії. Номер мобільного — це не тільки спосіб отримання відповіді по кредиту, але і твій індивідуальний захист. Наприклад, щоб увійти на сайт, тобі потрібно ввести телефон і одноразовий пароль який прийде в SMS. Такий спосіб Аміго використовує, щоб убезпечити особисті кабінети своїх клієнтів.

    • У мене новий номер телефону. Як його прив'язати до особистого кабінету Amigo?

      Для того, щоб поміняти номер телефону, тобі потрібно перейти за посиланням та скористатися формою зміни номера: https://amigo.com.ua/change-phone

      До форми потрібно прикріпити свіже фото з паспортом в руках.

    • Як відправити скаргу / пропозицію Аміго?

      Можна скористатися формою зворотного зв'язку, вибравши відповідну категорію. У розділі Контакти є наш номер телефону і поштова адреса. Ти можеш зателефонувати нам або відправити лист з поміткою "Скарга/Пропозиція".

    • Як Amigo захищає дані позичальників?

      Для Amigo питання безпеки і конфіденційності даних клієнтів завжди стоїть на першому місці. Ми використовуємо захищені канали зв'язку і сервери, стежимо за тим, щоб інформація про позичальників використовувалася за призначенням.

      За допомогою нашого сервісу користувач може оформити довгостроковий кредит на банківську картку, але при цьому ми не отримуємо і не зберігаємо в базі даних повний номер, термін дії та CVV-код карток позичальників. Аміго користується послугами зовнішніх сертифікованих платіжних систем Visa, MasterCard і Liqpay ПриватБанку. Такі сервіси мають значно вищий рівень безпеки для можливості обробки повних параметрів платіжних карток і відповідають спеціальним міжнародним стандартом захисту даних PCI DSS.

      При реєстрації картки в особистому кабінеті, ти вказуєш реквізити картки не на нашому сайті, а на сторінці платіжного сервісу. У систему Аміго для можливості проведення операцій від платіжного сервісу потрапляє тільки маска картки (перші шість і останні чотири цифри) і токен картки. Ці дані не вважаються платіжними параметрами. Навіть якщо шахраї зможуть заволодіти ними, то зняти гроші або здійснити платіж з вашого рахунку їм не вдасться.

      Щоб захистити свої дані від третіх осіб, нікому не передавай логін і пароль від особистого кабінету Аміго.

    • Які картки приймаються для оформлення кредиту?

      Ти можеш використовувати картки Visa та MasterCard, емітовані будь-яким з українських банків.

      Картка додається в особистий кабінет під час оформлення першого кредиту. Для цього обов'язково потрібно проходити верифікацію. Картку можна видалити з особистого кабінету, але тоді при оформленні нової позики знову доведеться реєструвати картку.

      В особистому кабінеті є розділ Мої картки. Ти можеш додати туди до 5 карток. При цьому одна з них повинна бути позначена як основна.

    • Що таке верифікація картки і як вона проводиться?

      Верифікація — це процедура, яка підтверджує, що картка позичальника активна і оформлена саме на нього.

      Під час верифікації на картці буде заблокована сума до 1 гривні. Ця сума обов'язково повинна бути на рахунку. Після блокування тобі прийде повідомлення від твого банку, де в призначенні платежу буде вказано код, який потрібно буде ввести на сайті Аміго. Це дозволить нам переконатися, що ти оформлюєш кредит на свій рахунок і маєш до нього доступ.

      Аміго не отримує повних реквізитів вашої картки. Як тільки ти натискаєш "Додати картку", система переносить тебе на сторінку сертифікованого платіжного сервісу Liqpay.

      Як виглядає код підтвердження, який потрібно вводити під час верифікації? Це комбінація з шести символів, яка вказується в призначенні платежу після слів CARD_VERIF_UAH *. Приклад: CARD_VERIF_UAH * 161UDI.

      Після введення коду гроші на картці розблокуються.

      Якщо верифікація картки здійснювалася з підтвердженням коду через вебвіджет (спеціальний онлайн-застосунок) банку, що випустив картку, то вводити код не доведеться. Такого підтвердження достатньо для оформлення кредиту на нашому сайті.

    • Чи можна оформити кредит на картку іншої людини?

      Це пряме порушення наших правил і умов використання платіжних карток. Прострочення або відмова від погашення позики, оформленої на чужу картку, може призвести навіть до порушення кримінальної справи за фактом неправомірного використання чужої картки. Аміго наполегливо рекомендує використовувати для отримання кредиту тільки ті картки, які оформлені на тебе.

    • Чи можу я оформити кредит на картку моєї дружини, батька або іншого близького родича?

      Ні, це суперечить нашим правилам. Навіть найближчі родичі не можуть нести відповідальність за твої кредитні зобов'язання. В анкету потрібно вносити тільки свої дані. Оформлювати кредит дозволяється тільки за своїми документами й на свою картку.

    Не знайшли відповідь на своє запитання?

    Служба турботи

    Свідоцтво ІК №176 про реєстрацію фінансової установи, видане Нацкомфінпослуг 14.07.2016 р. Всі документи доступні за посиланням
    • Про Amigo
    • Калькулятор кредиту
    • Особливості кредитування
    • Як погасити кредит
    • Допомога
    • Акції
    • Блог

    Завантаж застосунок

    © 2016 - 2025 ТОВ «Мілоан»

    Онлайн чат