• Усі
  • Отримання кредиту
  • Погашення кредиту
  • Технічні запитання
  • Карти та безпека
  • З якого віку можна отримати довгостроковий кредит в Amigo?

    З 18 до 65 років. Обов'язкова умова — наявність українського громадянства.

  • Хочу оформити кредит онлайн. Що потрібно для цього зробити?
    1. Обрати суму і термін на калькуляторі.
    2. Заповнити заявку, вказавши особисті і контактні дані.
    3. Підтвердити особистість і відповісти на запитання анкети.
    4. Верифікувати картку.
    5. Отримати рішення по кредиту та підписати електронний договір.
    6. Отримати гроші на картку.
  • А що на рахунок документів? Чи потрібна довідка про доходи?

    Довідку про доходи Аміго не вимагає. Знадобиться лише паспорт та ІПН.

  • Припустимо, я подав заявку. Але як я дізнаюся, що кредит схвалено?

    В особистому кабінеті з'явиться повідомлення про схвалення кредиту. Додатково ми відправимо вам SMS на мобільний телефон. На електронну пошту надійде лист з кредитним договором. Після його підписання гроші надійдуть на картку.

  • Окей, а яка сума доступна при першому зверненні? На що я можу розраховувати як новий клієнт?

    У Аміго однакові умови для нових і постійних позичальників. Перший та наступні кредити можна оформити на суму від 3000 до 30 000 гривень.

  • Як довго я зможу користуватися кредитом? Який мінімальний і максимальний термін?

    Термін погашення в Аміго може становити від 90 до 360 днів. Обрати суму і термін можна самостійно на кредитному калькуляторі.

  • З умовами зрозуміло. А для чого сервіс запитує мою фотографію з паспортом?

    Для ідентифікації особистості. Це дозволяє виключити випадок шахрайства. Для оформлення кредиту в Amigo можна використовувати тільки свій паспорт і код.

  • Як оформлюється електронний договір?

    Електронний кредитний договір має те ж значення, що і паперовий. У ньому описані права та обов'язки кредитора і позичальника, умови оформлення і погашення кредиту. У договорі вказується сума кредиту, відсоткова ставка, схема платежів, дата, до якої потрібно повернути гроші, розміри додаткових комісій, пені та штрафів.

  • Якщо я передумав брати кредит, можна скасувати заявку?

    Так, скасувати заявку можна, але тільки в процесі оформлення. Після зарахування грошей на картку, цей процес вже незворотній.

  • Чи можна оформити за один раз кілька позик?

    Ні, за один раз можна оформити тільки одну позику. Подати заявку на новий кредит можна тільки після повного погашення попереднього.

  • У мене погана кредитна історія. Були прострочення за попередніми позиками. Чи є у мене шанс отримати довгостроковий кредит в Аміго?

    Так, шанси є. Ми надаємо фінансову допомогу всім, хто її потребує. Ви можете розраховувати на позитивну відповідь від Аміго, навіть якщо у вас є активний кредит в іншій компанії або в минулому були проблеми з погашенням кредиту в банку.

  • Чи можуть мою заявку відхилити? Якщо так, то з яких причин?

    Так, заявка може бути відхилена. Ось найпоширеніші причини:

    • невідповідність вимогам Аміго за віком і громадянством;
    • помилки в анкеті;
    • проблеми з карткою;
    • спроба оформити кредит за чужими документами/на чужий рахунок;
    • багаточисельні прострочення по кредитах в інших організаціях.

    Щоб уникнути відмови, потрібно уважно заповнювати анкету і дотримуватися правил компанії.

  • На які цілі можна оформити позику? Як вони впливають на результат розгляду заявки?

    У Аміго можна взяти гроші на будь-які потреби. Мета звернення ніяк не впливає на остаточне рішення по заявці.

  • У мене вже є один кредит в іншій організації. Чи можу я взяти позику ще й в Amigo?

    Так, якщо у вас немає великих боргів і значних прострочень, ви можете подати заявку на кредит в нашій компанії.

  • Я вже брав один кредит в Аміго і успішно його погасив. Як оформити повторну позику?

    Оформити новий кредит можна за 5-10 хвилин. Потрібно всього лише увійти в особистий кабінет і подати заявку. Повторно заповнювати анкету і проходити ідентифікацію особистості не потрібно.

  • Добре, а через скільки днів можна подати повторну заявку?

    Відразу після погашення попередньої позики. Якщо вам відмовили в кредиті, дата повторної заявки визначається індивідуально. Лист з датою ми надішлемо на пошту.

  • Не люблю довгих очікувань і черг. Скільки часу займає процедура оформлення позики?

    Аміго вітає сучасний ритм життя. У нас не буває черг, бюрократії та довгих очікувань. Від моменту входу на сайт до отримання позики ви витратите не більше 20 хвилин.

  • Я отримав промо-код в СМС. Як ним скористатися?

    Промо-код — це можливість отримати знижку або збільшити суму кредиту. Щоб ним скористатися, потрібно ввести комбінацію символів в спеціальне поле на етапі оформлення заявки.

    Детальніше про промо-коди Аміго

  • Чи можу я не виконувати вимоги електронного договору?

    Електронний договір має таку ж юридичну силу, як і паперовий з мокрою печаткою. Усі його вимоги обов'язкові до виконання. Детальну інформацію про значення е-договору можна знайти на сайті Нацбанку за посиланням.

  • Що буде, якщо я прострочив щомісячний платіж?

    Спочатку ми йдемо назустріч позичальникам і намагаємося з'ясувати причину несплати. Якщо клієнт ігнорує звернення, нараховуються пеня та штрафи. Пеня в нашій компанії нараховується тільки на суму щомісячного платежу, а не на все тіло кредиту.

  • Чи можна продовжити термін дії договору в Аміго?

    Послуги пролонгації в Аміго немає. Якщо вам потрібен кредит на більш тривалий термін, можна погасити поточну заборгованість, а потім подати заявку на нову позику.

  • Чи можна оформити новий кредит не погасивши попередній?

    Ні, можливість оформити новий кредит стане доступною тільки після погашення поточної заборгованості.

  • Не можу увійти в особистий кабінет. Сайт видає системну помилку.

    Для початку спробуйте оновити сторінку (можна спробувати комбінацію Ctlr+F5). Якщо це не допоможе, почекайте 3-5 хвилин і спробуйте авторизуватися знову. Наші фахівці намагаються швидко виявляти всі поточні проблеми і швидко їх вирішувати. Якщо у вас залишилися питання — звертайтеся до форми зворотнього зв’язку на сторінці Контакти.

  • Довго чекаю на відповідь по кредиту. Чому так?

    Спробуйте оновити сторінку, вийти і знову увійти в особистий кабінет. У разі схвалення ви автоматично перейдете до наступного етапу оформлення кредиту.

    Рішення відправляється також на електронну пошту. Перевірте, чи немає у вас нових листів. Можливо через проблеми зі зв'язком повідомлення на телефон не дійшло. Також можна зателефонувати на гарячу лінію Аміго на сторінці Контакти й уточнити інформацію.

  • Як я дізнаюся рішення по кредиту? Мені будуть дзвонити чи відповідь прийде тільки в СМС?

    Ми надсилаємо відповідь у СМС та на пошту. У разі позитивного рішення позичальник повинен підтвердити згоду з умовами компанії, після чого гроші надійдуть на картку. Якщо протягом 15 хвилин реакції не буде, наш менеджер вам зателефонує.

  • Що таке фотоідентифікація?

    Фотоідентифікація — це живий сервіс підтверждення особистості за допомогою фото, який на 99% збільшує ваші шанси на отримання кредиту.

    Детально про процедуру фотоідентифікації на нашому сайті читайте за посиланням.

  • Добре! А як я дізнаюся, коли платити по кредиту? Чи є в Аміго схема погашення?

    Для кожного клієнта складається індивідуальний графік платежів. Знайти його можна в кредитному договорі та в особистому кабінеті.

    Платити потрібно щомісяця. В суму щомісячного платежу входить частина тіла кредиту і відсотки. На погашення позичальникові відводиться 3 дні. Точна сума й дати також будуть зазначені. Щоб ви не прострочили платіж, Аміго нагадає вам про погашення за допомогою СМС.

    Важливо! Здійснювати оплату потрібно саме в установлений 3-денний період, бо саме в цей час буде виставлено рахунок за місячь. Якщо ви внесете гроші раніше, вони підуть на погашення тіла кредиту, починаючи з останнього місяця вашого договору, тобто платіж в наступний місяць необхідно буде вносити у повному обсязі. 

  • Як можна погасити кредит в Аміго?

    Здійснити щомісячний платіж або повністю погасити заборгованість можна одним з наступних способів:

    • онлайн в особистому кабінеті за допомогою картки;
    • онлайн без авторизації на сайті за допомогою картки будь-якого банку.

    Детальніше про погашення

  • Окей, а яку картку можна використовувати для оплати? Тільки ту, на яку був оформлений кредит?

    Для погашення можна використовувати картку будь-якого українського банку. При цьому ви повинні знати її термін дії, номер, CVV-код. Також потрібно мати при собі телефон, до номеру якого прив'язана картка. На нього буде відправлено СМС-підтвердження.

  • Система не розпізнає мій промо-код. Що робити?

    Можливо термін дії промо-коду вже закінчився. Варто перевірити також правильність написання комбінації. Якщо ви все зробили правильно і промо-код не прострочений — напишіть нам, використовуючи форму зворотного зв'язку або зателефонуйте за номером, вказаним у розділі Контакти.

  • Навіщо мені реєструватися на сайті? Для чого потрібен особистий кабінет?

    В особистому кабінеті зберігається вся інформація про ваш кредит. Ви в будь-який час можете авторизуватися і дізнатися залишок заборгованості, дату чергового платежу, відсоткову ставку. Також з особистого кабінету можна подати заявку на нову позику та здійснити погашення онлайн карткою.

  • Як зв'язатися з Amigo?

    Зв'язатися з нашою компанією можна декількома способами:

  • Вирішив оформити кредит, але не хочу вказувати телефон та e-mail. Чи обов'язково це робити?

    Так, якщо ви не вкажете контактні дані, то не зможете зареєструватися на сайті і отримати позику в нашій компанії. Імейл та номер мобільного — це не тільки спосіб отримання відповіді по кредиту, але і ваш індивідуальний захист. Наприклад, щоб увійти на сайт, вам потрібно ввести телефон і одноразовий пароль який прийде в СМС. Такий спосіб Аміго використовує, щоб убезпечити особисті кабінети своїх клієнтів. На пошту ми відправляємо електронний кредитний договір.

  • У мене новий номер телефону. Як його прив'язати до особистого кабінету Amigo?

    Щоб змінити номер, досить відправити лист нам на пошту у розділі Контакти з текстом:

    Я, ПІБ (повністю) прошу змінити зареєстрований номер телефону +38ХХХХХХХХХХ на мій актуальний новий номер +38ХХХХХХХХХХ.

    До повідомлення необхідно прикріпити фото з паспортом в руках.

  • Як відправити скаргу / пропозицію Аміго?

    Можна скористатися формою зворотного зв'язку, вибравши відповідну категорію. У розділі Контакти є наш номер телефону і поштова адреса. Ви можете зателефонувати нам або відправити лист з поміткою "Скарга/Пропозиція".

  • Як Amigo захищає дані позичальників?

    Для Amigo питання безпеки і конфіденційності даних клієнтів завжди стоїть на першому місці. Ми використовуємо захищені канали зв'язку і сервери, стежимо за тим, щоб інформація про позичальників використовувалася за призначенням.

    За допомогою нашого сервісу користувач може оформити довгостроковий кредит на банківську картку, але при цьому ми не отримуємо і не зберігаємо в базі даних повний номер, термін дії та CVV-код карток позичальників. Аміго користується послугами зовнішніх сертифікованих платіжних систем Visa, MasterCard і Liqpay Приватбанку. Такі сервіси мають значно вищий рівень безпеки для можливості обробки повних параметрів платіжних карток і відповідають спеціальним міжнародним стандартом захисту даних PCI DSS.

    При реєстрації картки в особистому кабінеті, ви вказуєте реквізити картки не на нашому сайті, а на сторінці платіжного сервісу. У систему Аміго для можливості проведення операцій від платіжного сервісу потрапляє тільки маска картки (перші шість і останні дві цифри) і токен картки. Ці дані не вважаються платіжними параметрами. Навіть якщо шахраї зможуть заволодіти ними, то зняти гроші або здійснити платіж з вашому рахунку їм не вдасться.

    Позичальник має право в будь-який час видалити картки з особистого кабінету. Але без наявності хоча б однієї верифікованої картки ви не зможете оформити позику.

    Щоб захистити свої дані від третіх осіб, нікому не передавайте логін і пароль від особистого кабінету Аміго.

  • Які картки приймаються для оформлення кредиту?

    Ви можете використовувати картки Visa та MasterCard, емітовані будь-яким з українських банків.

    Картка додається в особистий кабінет під час оформлення першого кредиту. Для цього обов'язково потрібно проходити верифікацію. Картку можна видалити з особистого кабінету, але тоді при оформленні нової позики знову доведеться реєструвати картку.

    В особистому кабінеті є розділ Мої картки. Ви можете додати туди стільки карток, скільки вам необхідно. При цьому одна з них повинна бути позначена як основна.

  • Що таке верифікація картки і як вона проводиться?

    Верифікація — це процедура, яка підтверджує, що картка позичальника активна і оформлена саме на нього.

    Під час верифікації на картці буде заблокована сума до 1 гривні. Ця сума обов'язково повинна бути на рахунку. Після блокування вам прийде повідомлення від вашого банку, де в призначенні платежу буде вказано код, який потрібно буде ввести на сайті Аміго. Це дозволить нам переконатися, що ви оформлюєте кредит на свій рахунок і маєте до нього доступ.

    Аміго не отримує повних реквізитів вашої картки. Як тільки ви натискаєте "Додати картку", система переносить вас на сторінку сертифікованого платіжного сервісу Liqpay.

    Як виглядає код підтвердження, який потрібно вводити під час верифікації? Це комбінація з шести символів, яка вказується в призначенні платежу після слів CARD_VERIF_UAH *. Приклад: CARD_VERIF_UAH * 161UDI.

    Після введення коду гроші на картці розблокуються.

    Якщо верифікація картки здійснювалася з підтвердженням коду через веб-віджет (спеціальний онлайн-додаток) банку, що випустив картку, то вводити код не доведеться. Такого підтвердження достатньо для оформлення кредиту на нашому сайті.

  • Чи можна оформити кредит на картку іншої людини?

    З технічної точки зору, так. Але це пряме порушення наших правил і умов використання платіжних карток. Прострочення або відмова від погашення позики, оформленої на чужу картку, може призвести навіть до порушення кримінальної справи за фактом неправомірного використання чужої картки. Аміго наполегливо рекомендує використовувати для отримання кредиту тільки ті картки, які оформлені на вас.

  • Чи можу я оформити кредит на картку моєї дружини, батька або іншого близького родича?

    Ні, це суперечить нашим правилам. Навіть найближчі родичі не можуть нести відповідальність за ваші кредитні зобов'язання. В анкету потрібно вносити тільки свої дані. Оформлювати кредит дозволяється тільки за своїми документами і на свою картку.