Автор: Сервіс “Amigo”
20.05.2021
views
671  переглядів
shares
0

Що робити, якщо немає доступу до камери при проходженні ідентифікації з фото?

На старті проходження ідентифікації у вас на екрані телефону з'явиться віконце, в якому вам необхідно натиснути "Дозволити", щоб сайт отримав доступ до камери вашого телефону.

Що робити, якщо ви випадково заборонили доступ до камери?

Рішення для IOS

  1. У правому нижньому кутку натиснути на поворот камери.
  2. Коли у вас знову з'явиться спливаюче віконце - натиснути "Дозволити".

Рішення для Android

1 варіант

1. Натиснути на значок "Відомості про сайт".

2. Далі натиснути на "Дозволити".

3. Натиснути на кнопку "Скинути доступи".

4. Натиснути на кнопку "Скинути".

4. Оновити сторінку.

Далі за інструкцією, що описана в розділі "Як пройти фотоідентифікацію на Amigo", вам необхідно обрати тип документа, натиснути "Продовжити" та у вікні, що відкрилося на екрані телефону, обрати "Дозволити доступ до камери".

2 варіант

1. Натиснути на значок "Відомості про сайт".

2. Далі натиснути на "Cookie-файли".

3. Натиснути на значок видалення.

4. Натиснути на кнопку "Очистити".

5. Оновити сторінку.

Далі також за інструкцією, що описана в розділі "Як пройти фотоідентифікацію на Amigo", вам необхідно обрати тип документа, натиснути "Продовжити" та у вікні, що відкрилося на екрані телефону, обрати "Дозволити доступ до камери".

Якщо у вас залишилися додаткові питання, звертайтеся в форму заявки на сторінці Контакти або за телефоном 0443370033 з 9:00 до 20:00.